Τα φλας πήραν «φωτιά» από δεκάδες περαστικούς που φωτογράφιζαν τη διαφορετική πλέον οδό Πανεπιστημίου
Η οδός Πανεπιστημίου, ένας από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, πλέον, άλλαξε και έγινε όπως δεν την είχατε φανταστεί. Σε αυτή την αλλαγή, βέβαια, συνέβαλε και το έργο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας. Ετσι, η οδός Πανεπιστημίου έχει γεμίσει με φοίνικες και πλέον η εικόνα που επικρατεί θα μπορούσε να θυμίζει.. Μαϊάμι ή Χαβάη και σε καμία περίπτωση δρόμο και μάλιστα κεντρικό της πρωτεύουσας.
Όπως φαίνεται από τις εικόνες που δημοσιεύει το πρακτορείο «Ευρωκίνηση», αρκετοί ήταν εκείνοι που από το πρωί της Παρασκευής, ενώ περπατούσαν, σταματούσαν για να δουν τις εργασίες που έχουν γίνει μέχρι τώρα ενώ κάποιοι άλλοι φωτογράφιζαν τις ζαρντινιέρες και τα δέντρα που δίνουν άλλη όψη σε έναν από τους πλέον πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας.
Υπενθυμίζεται πως η εικόνα της Πανεπιστημίου άλλαξε από τις 14 Ιουνίου, με τη δημιουργία ενός ασφαλούς και σύγχρονου ποδηλατόδρομου μήκους 900 μέτρων, ο οποίος καλύπτει μία από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας. Παράλληλα, διαμορφώνεται ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, που καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας, μήκους 900 μέτρων και συνολικής έκτασης 7.000 τ.μ.Αναλυτικότερα, όσα αλλάζουν στην Πανεπιστημίου:
- Δημιουργείται ένας σύγχρονος και ασφαλής ποδηλατόδρομος, μήκους 900 μέτρων, κατασκευασμένος με υλικά τελευταίας τεχνολογίας και με πλήρη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού, που καλύπτει μία από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας.
- Διαμορφώνεται ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, που καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας. Ένας πεζόδρομος μήκους 900 μέτρων και συνολικής έκτασης 7.000 τ.μ. στον οποίο θα τοποθετηθούν παγκάκια, φυτά και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες.
- Δημιουργείται μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σε μία από τις υφιστάμενες λωρίδες. Στόχος της οποίας είναι να μειώσει σημαντικά το χρόνο της διαδρομής των Μέσων, να αυξήσει τον αριθμό των δρομολογίων τους και να μειώσει τον αριθμό των επιβατών ανά δρομολόγιο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΜΠ, η αύξηση της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ, ξεπερνά το 25% .
- Τα ΙΧ οχήματα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν σε δύο ελεύθερες λωρίδες, απαλλαγμένες από την παράνομη στάθμευση.
- Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων, «η οδός Πανεπιστημίου, στη νέα μορφή της, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς συνδετικούς κρίκους στην αλυσίδα του Μεγάλου Περιπάτου αλλά και της μεγάλης ποδηλατικής διαδρομής που δημιουργείται για πρώτη φορά στην Πρωτεύουσα. Σε όλα τα σημεία που γίνονται παρεμβάσεις για τον Μεγάλο Περίπατο θα υπάρχει Δημοτική Αστυνομία και Τροχαία για να ενημερώνει και να διευκολύνει οδηγούς και πεζούς με οδηγίες και συστάσεις. Οπως επισημαίνεται, όλες οι παρεμβάσεις στις οποίες προχωρά ο Δήμος Αθηναίων για τον Μεγάλο Περίπατο έχουν πιλοτικό χαρακτήρα και γίνονται με σταδιακό τρόπο. Κι αυτό προκειμένου να τεθούν σε μια πραγματική, ζωντανή δημόσια διαβούλευση ώστε το επόμενο διάστημα, όπου χρειαστεί, να υπάρξουν βελτιώσεις και να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την καθημερινότητα στην πόλη μας»